25022010

Eipä näköjään tullu eilenkään otettua yhtään kuvaa eli tais olla ihan niceeee. Aloteltiin tuttuun tapaan Josella Jennin, Anin, Mikon ja Mirkan kanssa. Jaksulta ja Tonilta saatiin kyydit Hyvinkäälle, jossa oli tarkotus suunnata Amarilloon, mutta mä päätin ensin poiketa Zoomissa. No siellä tuli sitten jonkun verran hengattua ja loppujen lopuks en mennyt sinne Amarilloon ollenkaan vaan vähän muihin mestoihin kyläilemään.

Tänään on sitten ollut vähän orpo olo, nimittäin oon joutunut elämään ilman puhelinta! Faija fiksuna kaverina meni vaihtamaan liittymän ja eihän se mulle oo sitä uutta sim-korttia toimittanut, joten saan sen vasta huomenna.

Noo, kotiin kun selvisin tänään niin lähdettiin äipän kanssa hoitamaan bisneksiä Järvenpäähän eli kateltiin mulle uusia laseja ja huomiseks aika näöntarkastukseen. Jotenkin iski hirvee masennus noista laseista ja mun ulkonäöstä jostain kumman syystä. Tai oonhan mä ollut ihan ok noiden kanssa jo monta vuotta, mut jotenkin vaa tuli semmonen nfjdsgjbgjdbg olo, blaa. Löysin sitten sellaset mitkä vastaa aikalailla näitä mitkä mulla nyt on. Kai mä oon niin näihin kiintynyt, etten yhtään kyllä tuntenut oloa hyväksi missään uudenmallisissa. Mutta no, niistä lisää sitten joskus.. Päädyttiin myös ostelemaan mulle alusvaatteita, mutta ajattelin että vois olla vähän liian törkeetä laittaa niitä tänne ja ketäpä nyt oikeasti edes kiinnostais :D

Tällä viikolla tuli myös vihdoin tilaamistani Trendistä ja Ellestä ensimmäistä kertaa numerot, jeeejeee. Trendistä tosin ei oo vielä ilmestynyt sitä laskua (jonka äiti toivottavasti maksaa), mutta Elle pitäis maksaa tässä lähiaikoina, nooo ei se 19,90€ onneks paljoa oo. Ja tosiaan, vihdoin selvis mun H&M:ltä tilaamien kenkien kohtalo; paketti hävinnyt jonnekin eikä uusia voida lähettää, koska sopivat koot on loppu eli en nyt sitten saa niitä ollenkaan. Että no säästypähän rahaa... Ne vaan olis ollut ehkä maailman ihanimmat ;(

Mun mielestä olis siistii olla ammatiltaan se tyyppi joka saa murskailla ja sotkea noita meikkejä yms. kuvauksia varten. Ja tota kevään tulevaa pappahousumuotia varten oon ajat sitten ostanut kirpparilta parilla housulla täydelliset housut, en vaan tosiaan oo vieläkään jaksanut sovittaa ja tehdä tarpeellisia muutoksia niihin, mutta ehkä pikku hiljaa...

PS: Tuli tosiaan myös liityttyä takaisin ihanaan irc-galleriaan :):):):):)

listening: Enter Shikari - Gap In The Fence

Ei kommentteja:

free counters