27072020


Eilen kävin sitten taas niitä silmälasihommia hoitamassa ja junaa odotellessa kävin sitten vähän kiertelemässä ja pakkohan sitä oli jotain ostaakin:

-mustat housut Seppälästä, 5e. Ihan täydellisen näköiset, mutta noihan oli sitten lahkeista niin tiukat että en saanut niitä edes ylös asti:D Ostin ne silti halvan hinnan takia ja ajattelin leikella niistä jonkunlaiset shortsit siinä toivossa, ettei ne oo liian tiukat ylhäältä...

-vaaleat housut 3e Lindexin lasten puolelta. Noillekin mä jotain teen, ehkä lyhennän tai kavennan tai jotain, mutta ainakin otan kuminauhat pois lahkeista. Kivan rennot varmaan kesällä.

-avokkaat 17,70e, Trendikenkä. Näitä mä kattelin jo sillon torstaina, mutta en sillon raaskinut edes sovittaa. Nyt ne lähti sitten mukaan, että sulis nyt vaan noi lumet tuolta ja tulis ne lämpimät kelit.... :(

Illalla sitten sain sen uuden liittymän ja en kyllä tiiä mikä ihme liittymä toi oikein, ikinä kuullutkaan sellasesta kuin Academica? No samapa se, kunhan vaan toimii ees jotenkin.

Lähdin Josen ja kaupan kautta Sofialle ja siellä nää muut keskitty juomiseen ja minä ja Pirjo lätkään. Yhtäkään matsia en ollut tässä olympialaisten aikana kattonut ja eipä olis kannattanu katsoa nytkään.. Ihan melkein vihaseks siinä tuli kun sitä touhua katteli, huhuh. No lähdettiin sieltä sitten vikan erän puolivälissä, jolloin Suomi sitten oli sen yhden maailman edes onnistunut tekemään jee. Muut suuntas ittensä Hyvinkäälle klubbailee, mä jatkoin ihan vaan himaan.

Nyt mun pitäs sitten tosiaan tehdä ihan saatanasti ompeluhommia, alkaa meinaa olla aika tiukat paikat ton ajan kanssa, että onko mulla tiistaihin mennessä tossa opinnäytetyössä kaikki valmiina!

listening: Enter Shikari - Tribalism

Ei kommentteja:

free counters