09032010


Kävin tänään noutamassa ne mun uudet lasit ja tosiaan ei noissa kovinkaan paljoa eroa ole, ehk hieman isommat tai jotain. Jännä nähä taas vähän paremmin :D

Koulussa hommat alkaa olla aikalailla kasassa, enään muutamat ompeleet lastenvaatteeseen ja jotain maksuja hoitaa. Oon myös saanut tyhjennettyä mun kaapit ja heitin varmaan ainakin yli puolet monisteita yms. pois eli loppujen lopuks kolmena vuotena kertynyt tavara määrä mahtu suunnilleen kolmeen kangaskassiin ja yhteen isoon muovipussiin. Luulin, että olis ollut jotenkin haikeampi fiilis kun niitä tavaroita pakkaili, mutta jotenkin oli vaan ihan kiva päästä vihdoin kaikesta turhasta eroon eikä (ainakaan vielä) tunnu mitenkään hirveen pahalta jättää toi koulu taakseen ja silleen, vaikka hienoja aikojahan nää on ollut.
Oon tullut aikalailla siihen tulokseen, että tuskin jatkan ainakaan tän vuoden puolella opiskelemaan minnekään. Nää vaatetushommat ei oikein innosa enään niin paljoa, että jaksais ainakaan sitä jatkaa, mutta mua kyllä kiinnostais opiskella jotain valokuvausjuttuja tai esim. digi/av-viestintää tai jotain mediajuttuja, mutta enpä tiiä sitten että minne sitä hakis, Metropolian ennakkotehtävät oli ainakin ihan perseestä.
Eli luultavasti pidän ihan vaan välivuotta toivottavasti jossain työskennellen ja koitan selvittää mitä mä oikein haluun elämältä. Haha, aika syvällistä mutta niin se vain on että oon aika kysymysmerkkinä sen suhteen.

Avasinpa tossa äsken muuten viimeinkin joululahjaksi saadun suklaarasian ja söin siitä joku 3, kun rupes jo ällöttämään. Mikä on siis ihan hyvä asia eikä mikään uusikaan, koska oon jo vaikka kuinka kauan mieluummin jättänyt kaikenlaiset suklaat ja makeet mieluummin syömättä. Ei siis sillä, että olisin jossain lakossa tai tarkoituksella syön terveellisesti, mutta jotenkin ei vaan yhtään tee mieli useimmiten nykyään :)

listening: Lack - Disburden

Ei kommentteja:

free counters