07032010

neera19v by you.

neera19v<3 by you.

neera19v by you.

neera19v by you.

neera19v by you.

infinity by you.

@escape by you.

it @escape by you.

it @escape by you.

it @escape by you.

it @escape by you.

@escape by you.


Taisin sitten tosiaan eilen olla ihan kunnon kuoseissa ja ihan oli kivaakin suurimmaksi osaksi.

Ensiksi suunnattiin Prisman ja Alkon kautta Joselle ja sieltä Neeran 19v-synttäreille. Pullo skumppaa meni siellä sitten ihan kivasti ja piti lisääkin käydä hakemassa kun Joselle unohdin, onneks Ranja lähti kuskaamaan. Siellä sitten jotain jorailtiin ja semmosta jeejee ja sieltä mentiin sitten Escapee, jossa oli keikkaa heittämässä Ignoring Timelines, deadendproject ja Root Mean Square. Kamera näköjään oli kädessä vaan IT:n aikana ja depin aikoihin me sieltä vissiin lähettiin, että se niistä bändeistä. En mä oikein muutenkaan muista mitä mä oon siellä pyörinyt ja automatkalla kohti Hyvinkäätä jouduttiin tekemään pieni pysähdys pahan olon takia... Eihän se olo siinä sitten yhtään parantunut ja Klubin eteen kun päästiin niin oli aika selvää, että mä en sinne sisälle enään oo menossa. Jotenkin mä sitten sain itteni himaan, siinä oli kai jotain kaiken maailman säätöä kun ihmiset halus mun menevän taksilla ja tunki visa electronejaan ja jotain mut Pirjo vei mut sitte Zoomiin juomaan vettä ja heräsin aamulla valot päällä päiväpeittoon kääriytyneenä ja pyyhe(?!) ja kännykkä vieressä. Että semmosta huhu, eipä tarvii vähään aikaan ihan noin kovasti nollata... :D

listening: Does It Offend You, Yeah? - Epic Last Song

Ei kommentteja:

free counters