05032010


Koulussa pitäis vielä saada jonkinlainen lastenvaate valmistettua ennen työssäoppimista, mutta en mä jotenkin jaksanut sitä vieläkään tehdä. Teinpä sitten vaan kaikkea "turhaa", mulla jäi päättötyötä varten tehdystä liivistä tota tekoturkista niin teinpä tommosen "hännän" tohon mun uuteen laukkuun ja vanhoista sukkahousuista väsäilin ylipolven menevät sukat. Kaapista löyty myös tota valkosta satiinia niin ompelin tänään myös tommosen rimpsuhameen. Tarjoustalosta kävin myös ostamassa tummat farkkulegginssit, joita kattelin jo eilen ja Citymarketista löytyi täydelliset haaremihousut 8e! Tiedän, että tuun vissiin vähän jäljessä näiden haaremihousujen kanssa, mutta oon etsinyt just niitä oikeita viime keväästä asti ja mieluiten ei hirveästi yli kymmenen euron ja nyt vihdoin löyty:)

Tulis nyt vaan ne lämpimät kelit niin jaksais vähän koittaa panostaa tohon pukeutumiseenkin! Ja ei tässä hiusten värissä niin hirveän suurta muutosta tullut, mutta on nää ehkä hieman vaaleammat ja tasasemman väriset (noissa kuvissa toi valo tietenkin vaalentaa niitä tosta päältä hieman liikaa).

Huomenna mä ajattelin todellakin siirtää itseni viihteelle pitkästä aikaa, kohteena Riihimäki, Neeran synttärit ja bändejä Bar Escapessa!

listening: Crookers - My Penny

Ei kommentteja:

free counters