26102009

Photobucket

Mietittiin tänään meidän muotinäytökseen meikkiä ja kampauksia;tummat silmät ja muuten melko luonnollinen, hiukset edestä ylös ja sivusta sileäksi, latvat auki tai kiinni. Hiuksia katsellassa tuli kova himo saada jotain uutta omaan tukkaan! Saadaan hiusten värjäys ilmaiseksi siinä viikkoa ennen näytöstä, haluaisin näistä vaalemmat, vaalean ruskeat, koska en jaksa tätä ainaista juurikasvun värjäämistä. Mutta saa nähdä saako näitä mitenkään. Ja leikatakin haluaisin jotenkin, varmaan kyllä vasta näytöksen jälkeen teen sen. Vähän tekis mieli saksia tosta päältä lyhyemmäksi noiden kuvissa näkyvien lyhyiden hiusten tyyliin, toisaalta tykkään kyllä näistä pitkänäkin, mutta jotain uudistusta tekis kovasti mieli. Ja helpomminhan nää vaalenis, jos olis vähemmän tukkaa mitä värjätä. Mutta koko pituudesta en luovu! oli paha virhe vuosi sitten leikata nää olkapäihin, onneks nää on tässä vuodessa kasvanut jo takaisin samaan pituuteen :) ja mua myös kovasti kiinnostais kokeilla jonkinlaista permistä.....
Mun oli tarkoitus tehdä pieni kollaasi mun hiusten historiasta, mutta näköjään innostuin vähän laittaa noita kuvia :D

Photobucket

Tekis mieli melkeen itkee noiden ekojen kuvien karuudelle :D nää lähtee siis jostain vuodelta 2005 ja kuten huomaa mulla on melko usein ollut otsis-kokeiluja, mutta oon kyllästynyt niihin melko nopeesti. Niinpä sitä on sitten tullut pidettyä typerästi tossa sivulla tai joskus oli se kausi kun mun sivujakaus melkeen kirjaimellisesti lähti pään sivulta... :D 2007 leikkasin hiukset melko lyhyeksi ja värjäsin ton raidallisen otsiksen, noita hiuksia tuli pidettyä melko paljon ja tykkäsinkin niistä ihan sikana. Sitten värjäsin ne yksi väriseksi, jonka jälkeen alkoi vaalennusprosessi. Kun olin ne aikalailla vaalentanut, niin menin värjäämään ne takaisin ruskeaksi. Mutta ei siinä sitten kauaa mennyt kun aloin niitä taas vaalentamaan. Tässäkin välissä näköjään taas pitänyt testat otsista ja kesä 2008 mennessä olin jo melko blondi ja sitten lähti hiukset ja värjäsin ruskeaksi, tavoitteena jättää latvat vaaleaksi. No niitäkin tuli pari kertaa vaalennettua ennen kuin olin tyytyväinen. Tän vuoden helmikuussa vedin koko pään mustaksi, jonka jälkeen kesäksi halusin taas vähän vaaleemman värin ja nyt tää on taas musta/tummanruskea ja taas haluaisin vaaleaksi. Mutta tällä kertaa aikalailla pysyvästi, koska tosiaan ärsyttää liikaa kaljuefektin värjääminen parin kuukauden välein.
ja loppuun vielä yhdet maailman ihanimmat hiukset (ja ihana nainen myös):

Photobucket

listening: Atreyu - At Least I Know I'm a Sinner

Ei kommentteja:

free counters