31082009

Photobucket

Photobucket

Koulussa sain seulan valmiiksi ja tossa vähän siis esimakua millaisen paidan (ja mahdollisesti myös kangaskassin) oon painamassa.
Ja tänään se lähti, meinaan mun lävistys. Oon tässä jo melko kauan miettinyt sen pois ottamista. Ensin ajattelin ottaa sen sitten kun mulla on ollut se vuoden eli 8. lokakuuta, mutta en mä jotenkin enään jaksa tommosta palluraa naamassa, niin mitä sitä turhia kuukautta odottelemaan. Nyt tossa on sitten toi suoraan sanottuna helvetin ruma reikä, joka toivottavasti tosta vähän muuttuu paremman näköiseksi. Onneks kuvanmuokkausohjelmat on keksitty.. Saa nähä, että koska mä kyllästyn noihin venytyksiinkin lopullisesti. Ja mua kovasti houkuttais ottaa septumia ton huulen tilalle, mutta pitää ny kattoo onko mulla koskaan tarpeeks öö, no rohkeutta ja pokkaa siihen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

listening: Bloc Party - Waiting For The 7.18

Ei kommentteja:

free counters