02032010

my collection by you.

Siinä ne kaikki nyt sitte on kivasti rivissä, mun amiksen opinnäytetyö. Vaatteet siis valmiina (vikan mekon vetoketjua ompelin vuoriin kiinni vielä kun esitykseen oli aikaa alle tunti), suullinen pidetty, kirjallisessa vielä pientä säätöä, mutta muuten se on aikalailla siinä. On ehkä maailman helpottunein olo pitkästä aikaa! Laittelen joku toinen kerta niitä Miran kanssa otettuja studiokuvia, oon kyllä niin järkyn näkönen niissä kaikissa ni en kyllä tiiä, että kehtaako ees...

Oon ollut tänään siis ihan superaikaansaava, nimittäin tän päättötyö projektin lisäksi hommasin vihdoin sen työssäoppimispaikankin! Ihan hyvinhän sitä ehti vaikka aikaa sen alkamiseen on alle kaks viikkoa... Eli 15.3-24.5 oon sitten harjoittelemassa asiakaspalvelua yms. Hyvinkään Laaksossa, jeee:) Ei nyt silleen mikään ihan unelmakauppa, mutta toi kokemus tulee kyllä tarpeeseen tulevaa työnhakua ajatellen ja mua just kummiskin kiinnostaa tollanen, että saa olla ihmisten kanssa tekemisissä jne.

Nyt Salkkarit!

listening: I Was a Teenage Satan Worshipper - Beat Your Boyfriend

Ei kommentteja:

free counters