28112009

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Kuvat keskiviikolta, jolloin mulla viimeksi on ollut elämää. Ei mennyt toikaan ilta ihan putkeen, kun ei mulla kai jostain syystä oikein pysynyt hyvä fiilis koko ajan. Muut päivät on mennyt kuumeessa ja leffoja kattelessa, onneksi kävin tossa yks päivä kirjastossa!

Ja no, mulla on ollut tosi sekalaiset fiilikset ja en mä oikein edes tiedä mistä tää johtuu. Suurimmaks osaks vaan tuntuu, että kaikki on perseestä ja varsinkin mä itse olen perseestä. Välillä sitä saa ajatelluksi, että no kyllä tää tästä ja pitää jatkaa eteenpäin, mutta sitten taas toisaalta ei jaksa/huvita yrittää. Vituttaa kun muut pitää hauskaa, vaikka eihän muakaan periaatteessa mikään estäis (paitsi rahattomuus ja tää kipeys tietysti), jotenkin ei vaan tee mieli. Ääää, en mä tajua, ärsyttävää kun pitäis selitellä muille mikä on kun en itsekään tiedä.

Mutta, tänään mä sain oikein kunnon ompeluinnostuksen ja keksin juttuja joita mun on "pakko" saada/tehdä, esim:
-sellaiset "porkkana" malliset löysät housut, mustat tai harmaat
-jakkuja ja yksivärisiä, pitkiä kauluspaitoja
-kivipestyt/acid wash farkut/legginsit
-polvisukat (mustat ja harmaat)
-joku röyhelöunelma, hame ja mekko
-jonkinlainen pöyheä bolero
-harmaat saappaat Euromarketista, niihin niittejä tai jtn
-näiden tyyppiset kengät, Bronxilla olis yhet aika lupaavat mutta vähän liian hintavat....
-musta revitty neule
-vaalea trenssi
-nude/oranssihtava huulipuna
-harmaa laukku
-jonkinlainen ketjupaitatuunaus
-jonkinlainen pitsipaita/mekko
-kaikenlaisia rannejuttuja
-ne pitkät vaaleanruskeat hiukset....
Kai niitä oli jotain muitakin, mutta olihan tossakin jo aikamoinen lista. Jos mulle on maanantaina tullut iskältä rahaa käyn kotiututtamassa ne harmaat saappaat ja opintotuen tullessa alkaa noiden muiden metsästys.
Huomenna yritän ommella urakalla ja raivata mun vaatekaappia taas vaihteeksi.
Ehkä tää elämä tästä taas iloksi muuttuu.

listening: VETO - You Are A Knife

Ei kommentteja:

free counters