23102009

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeah, sain vihdoinkin Spotifyn itselleni jonkun Facebook jutun kautta! Loveee, oon täs vaa koko illan fiilistellyt kaikkea hyvää musiikkia. Eli perjantai ja mä oon kotona, wtf! Kovasti Jose mua yritti saada Klubille ja oon ylpee itestäni etten sortunut. Oon nyt ajatellut tässä pitää vähän Klubi"lakkoa", saa nähä miten kauan kestää... Ärsyttää ja ällöttää vaan se koko mesta ja itseasiassa koko muukin Hyvinkään yöelämä tällä hetkellä. Ja säästypä myös rahaa enemmän huomista varten kun en tänään siis mennyt minnekään. Äidille ja Markulle tulee jotain tuttuja kyläilemään ja mä en todellakaan halua olla täällä, eli ajattelin syödä ruuat ja juoda ilmaset alkoholit ja lähteä stadiin illaksi.

listening: Incubus - 11 am

1 kommentti:

parvina kirjoitti...

Wow thats really amazing I have heard a new app download spotify premium apk this app is great and I have started looking at it.Thanks for the help and suggesting the matter I will go forward with it.Keep publishing and writing new article.

free counters