28092009

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ihme ja kumma, nimittäin mulla ei ole yhtään ainutta kuvaa lauantaista ;( Ennen yhdeksää olin Hyvinkäällä ja Jennin kyydissä, ajeltiin eka vähän ja sitten päätettiin mennä niille. Sillä oli kaikenlaisia hakukeikkoja tiedossa, niitä odotellessa katsotiin BB ja syötiin älyttömän hyvää kasvispannaria. Mulla oli myös eilisestä jäänyt hieman viinaa, joten ajattelin ne siinä sitten juoda pois ettei mee hukkaan.. Ensin ajettiin Riihimäkeen hakemaan Jose ja Jaksu, Jenni heitti meidät Klubille ja jatkoi matkaansa. Eihän mun juominen siihen pelkkään viinan sitten jäänyt, vaan tais sitä tulla muutama lonkero otettua. Iltahan ei tietenkään voi olla täydellinen ilman draamaa ja sitä kyllä tuli sitten loppuillasta. No homman vähän rauhoituttua päästiin vihdoin Petterille, Josekin tuli sinne sitten kun ei se oikeen muuallekaan päässyt :D ja yhden mun lempilaukun hihna hajos niin ettei sitä oikein voi korjata, joten ei mennyt ihan ilta putkeen.
Sunnuntaina himaan päästyäni en sitten oikeen mitään muuta tehnyt kuin söin ja makasin sängyssä.
Tänään ei onneksi ollut koulua, kiitos jaksovapaat! Nukuin pitkään, söin omenan ja lähdin koirien kanssa lenkille! En edes muista, koska viimeksi näin on tapahtunut, varmaan yli vuosi sitten koska silloin meillä oli vaan Pipsa, kun viimeksi kävin tuolla kävelemässä. Eli oon melko harvinainen näky missään täällä päin :D Otin kameran ja musiikkia mukaan, vastaan tuli joku kultaisen noutajan ulkoiluttaja, kuulema muisti nähneensä Pipsan kun se oli pienempi ja äidin kertoneen, että meille on toinenkin koira tulossa. Vihaan kyllä just tommosia koirien ulkoiluttajia joitten pitää jotain jäädä höpöttelemään :D Mun oli tarkoitus vielä kiertää tuolta yhden sillan kautta, mutta Iita meni sitten syömään jotain paskaa ja jouduin käsillä kaivamaan sen ulos sen suusta, joten eipä siinä sitten hirveesti enään paskasilla käsillä huvittanut kävellä... Mutta kyllä siinä reissussa melkeen tunti meni. Sen jälkeen väsäsin ruokaa ja tutkailin mun vaatekaappia ja heitin sieltä muutaman vaatteen lisää kirppiskasaan.

Huomenna sitten vihdoin hygieniapassikoe, enkä oo tässä siihen oikeestaan yhtään lukenut että saa nähdä miten käy.

listening: Marit Bergman - Place Your Bets

Ei kommentteja:

free counters