24092009

Sori tää parin päivän hiljaisuus, mutta ei oo oikein tapahtunut mitään erikoista. Kai sitä vois yrittää ryhdistyä ja elää kunnolla, eihän sitä tiiä jos sitä vaikka huomenna eläis viimeistä päivää! Noh, menipäs syvälliseksi, mutta tottahan se on...

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Eilen mä vähän niinkuin vahingossa valmistin vaatteen mun lopputyöhön. Olin tekemässä tuota toppimekkoa ihan muuten vaan, mutta sitten mulla jotenkin välähti, että toi kangas ja malli sopii aikalailla täydellisesti siihen. Toi on siis samanmallinen edestä ja takaa eli sitä voi oikeastaan pitää kummin päin vaan, itse pidän enemmän tuosta missä on tuo iso käsi ylhäällä. Olin alunperin suunnitellut hieman toisenlaista toppimekkoa hupullisen nahkaliivin kanssa, mutta toi sopii sen kanssa ihan perfec! Voisin ehkä jossain vaiheessa kunnolla kertoa mun päättötyöstä, mutta oon siis valmistamassa jonkinlaista mallistoa, johon tulee kai 4-5 asukokonaisuutta ja vaatteissa on ehkä vähän jotain intiaanimaisia juttuja... En oo vielä hirveesti jaksanut tehdä mitään sen eteen, vähän kuositteluja miettinyt ja sellasta, mutta nyt kun sain ton yhden tehtyä niin tekis kovasti nyt mieli alkaa väsäilemään sitä kunnolla. Ongelmana on vaan se, että miten saan rahat riittämään kankaisiin ja löytääkö sitä edes juuri sellaisia kankaita kun oon ajatellut.
Tälläsen topin oon myös taiteilut tän viikon aikana:

Photobucket

Totta kai mä onnistuin tohon tätä väriä tahraamaan ja noi kirjaimet on ihan erikokoiset.

Tänään oli jo toinen kerta kun hygieniapassikoe peruuntui, joudun siis menemään pelkästään sen takia ensi tiistaina kello 8 kouluun. Nää jakson pari vikaa viikkoa on kyllä niin turhia, kun alkaa olla hommat tehty ja koulua on vaan muutama tunti päivässä. Ja ensi viikon maanantai ja perjantai on jaksovapaita eli ei koulua. Meillä kun on tuolla jotenkin niin, että jaksossa tulee normaalia enemmän tunteja, joten lopussa on sitten aina pari vapaa päivää. Paitsi jos on ollut liikaa luvattomia poissaoloja eikä oo niitä aikaisemmin korvannut, niin joutuu sitten noina päivinä korvaamaan koululle. Mähän olen tietysti aina ollut niin tunnollinen ja hyvä oppilas etten oo kertaakaan kyseisinä päivinä joutunut tulemaan :)

Oon kai jotenkin tulossa kipeeksi, niin joudun jättämään tän päivän jumpan välistä ;s hyh, on jotenki tullu tää viikko kyllä mässättyä kaikkea epämäärästä, ens viikolla kyllä oikeesti loppu kaikki turha napostelu!

listening: Yeah Yeah Yeahs - Cheated Hearts

Ei kommentteja:

free counters