20092009

Photobucket
Photobucket

Tuli taas sitten vietettyä koko viikonloppu Klubilla... Mulla on kyllä niin sellainen viha-rakkaus-suhde sitä mestaa kohtaan.
No mutta joo, perjantaina oli koulukuvaus joka varmaan meni ihan päin persettä, mikäköhän siinä on että ei ikinä voi onnistua niissä.
Koulu loppu jo kahdeltatoista niin siinä oli sitten noin 12 tuntia aikaa valmistautua iltaan. No mun oli tarkoitus olla alottelematta ja lähteä himasta sitten vaan suoraan Klubille, mutta Jose tuli Hanspen kanssa mut sitten täältä oikein hakemaan niille. Sain äidiltä jotain Vana Tallinnia, mutta se oli ihan hirveetä niin jäi sittenkin alottelut vähän vähemmälle. Pelattiin vähän BB-juomapeliä siinä samalla kun Jose sen välttämättä halus kattoa ja Hanspen kyydillä Hyvinkäälle. Klubillahan tais sitten olla taas kaikenlaiset tutut ja friikit ja tulihan se humalakin siinä ja oon ylpeä itsestäni, että selvisin himaan.

Photobucket

Lauantaina sitten oli ehkä vähän morkkis ja kelasin, että en enään ikinä esim. juo tai muutenkaan näytä naamaani missään. Mutta siinä se sitten meni jotenkin ohi ja tuli ihan vaan sellanen ihan sama-fiilis, olis tehnyt mieli vaikka juoda ittensä hengiltä, mutta sekin meni onneks ohi :D Vedin mätöt naamaan ja kattelin siinä sitten Psyko 2, mutta tottakai toi digiboksi ei ollut tallentanut sitä kokonaan, jäi jännään kohtaan! Jossain vaiheessa illemmalla raahauduttiin Josen kanssa Hyvinkäälle Heseen darraranskalaisille ja no, niinhän siinä sitten kävi, että päätettiin sitten lähteä uuteen nousuun. Mä siitä sitten lähdin himaan vaihtamaan pikkumustan päälle ja hakemaan viinaa ja lähdin Riksuun. Ja sieltä sitten Klubille of course... Olisin kyllä kovasti halunnut käydä Medarissa kattoo Ignoring Timelinesin keikkaa, mutta Jose ei oikein lämmennyt ajatukselle. Mä kehittelin itelleni kännipersoonan nimeltä Lola, eli periaatteessa se en edes ollut minä siellä Klubilla vaan Lola... :D hahha, joo no oli ihan perus siistii, puhelin meinas jäädä sinne lattialle ja Jose lähti jonnekin jatkoille ja mä sit vähän kävin siellä ja täällä ja lopulta kävelin joku 666km tän erään Petterin kanssa niille. Se sitten onneks heitti mut aamulla keskustaan ja Josen kanssa sitten kokoonnuttiin mäkkäriin pohtimaan illan tapahtumia.
Mulla on tänään vielä edessä stadiin lähtö, sillä Mixulla on 18v-synttärit ja käydään sen kunniaks jossain syömässä ja on ne muut baariinkin menossa, mutta musta vähän tuntuu että mun kannattaa skipata se..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

(kiva kun noissa kuvissa näytetään aina niin yksinäisiltä kun ne on aina melko alkuillasta otettu, mutta kun ei sitä ikinä enään keskellä iltaa siinä ihmishälinässä tuu kuvailtua :D)

listening: Adele - Hometown Glory

Ei kommentteja:

free counters