14092009

Root Mean Square & Ignoring Timelines @ Bar Escape, Riihimäki 12.09

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hyvä keikka oli ja olin enemmän humalassa kuin luulinkaan ja enhän mä himaankaan selvinnyt ja eikä sitten siis mennyt ihan putkeen kyseinen ilta, mut kai mulla suurimmaks oli kivaa.
Tää nyt on tämmönen pika päivitys, väsyttää eli pitää kiirehtiä nukkumaan. Oon koko päivän muokannut ja lähetellyt noita kuvia. Olis myös pitänyt tehdä hygieniapassin tehtävät, mutta tottakai mä onnistuin kusemaan sen homman. Ja jäin vielä oikein tunniksi ylimääräistä koululle tekemään hommia ja mun päättötyö alkaa pikku hiljaa edistyä. Ja huomenna sitten jotain mielenkiintosia juttuja mut nyt mun aivot ei enään kykene mihinkään!

listening: Root Mean Square - Stamp Of Amproval

Ei kommentteja:

free counters