27082009

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Miksi mulla on koko ajan nälkä?! Muutenkin tosi ärsyttävä päivä, yritin edistyä mun lopputyön kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut. Ja nyt vaan väsyttää ja nälättää ja argh!
Hiukset ajattelin tässä värjätä, tai no äiti ne värjää. Salee nekään onnistu.. Ajattelin tällä kertaa taas vetää mustaksi. Viimeksi oon värjännyt hiukset joskus kesän alussa, vaalealla ruskealla niin sain mustan sävyn pois ja vähän niinkuin kesätukan. Mutta kuten noista kuvistakin varmaan näkee, on tää mun pehko melko kirjavan värinen, vaaleenpaa juuressa ja latvassa plus juuren ihan erivärinen tyvikasvu :D että joo, ehkä vois olla värjäyksen aika ja mulla on tuolla valmiina kaksi pakettia mustaa niin sillä sitten. Nyt meen tekee jotain mättööööö

listening: Lapko - Get In Time

Ei kommentteja:

free counters