23082009

Tasaa keskellePhotobucket

Perjantai-ilta meni siis melko perus meiningeissä Klubilla ja saatiin jopa yksi ihminen meille jatkoille, nimittäin Jykä, joka kyllä tais kelata että siellä oli ollut vähän enemmänkin porukkaa kuin vaan minä ja Jose. No iha kivaa oli ja mentiin nukkumaan siinä ennen seitsemään.
Koirat sit herätteli mua aina parin tunnin ajan ja jouduin niille safkaa laittamaan ja sitten kun pääsiin uudestaan nukkumaan niin heräsinkin siinä puoli neljältä. Jykä lähti menee ja me alettiin kokkaileen. Ekaa kertaa elämässäni tein keittoa ja vaikka itse sanonkin, niin onnistui loistavasti. Tai no mitä nyt pari kertaa jouduin äidille soittamaan..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jenni ja Pirjo tuli sitten siinä jossain vaiheessa, olin just sopivasti ehtinyt käydä suihkussa ja vetää vaatteet päälle. Pirjo lähti ja Sofia tuli. Aloteltiin täällä sitten, tai no lähinnä noi muut alotteli. Mä oon tässä onnistunut saamaan itseni kipeeksi, niin ei eilen oikein alkoholi maittanut. Noo, lähdin silti käymään Klubilla ja kelasin, että ehkä se siitä, mut yhden aikoihin mun oli pakko luovuttaa ja tulla kotiin nukkumaan. Hyvä vaan, koska olisin varmaan kuollut muuten, oli sen verran heikko olo aamulla muutenkin.
Nyt tässä pitäis sitten Finrexin voimalla lähteä Medariin kuuntelemaan Ignoring Timelinesia ja Jaakko&Jaytä.

listening: Modest Mouse - Dance Hall

Ei kommentteja:

free counters